سمپاشی درختان گردو
نوشته شده توسط : زهرا

سمپاشی درختان گردو

سمپاشی درختان گردو,درختان گردو یکی از بهترین درختان در دنیا هستند که خوراکی های بسیار خوشمزه ای را به همراه دارند.این درختان میزان باردهی بسیار بالایی دارند و می توانند سود بسیار خوبی را برای باغداران به همراه داشته باشند.

حالا همه ی این درختان گردو به یکسری شرایط برای نگهداری نیاز دارند آنها سالانه می توانند در معرض آفات قرار بگیرند و میوه آنها از بین برود و یا کیفیت و باردهی آنها بشدت کاهش پیدا کند.اول از همه باید نهال گردوهای مقاوم به بیماری و آفات را برای کاشت انتخاب کنیم بعد هم هر سال درختان گردو خود را سمپاشی کنیم حالا اگر برخی از درختان گردو بیشتر در معرض این آفت ها و بیماری ها باشند به سمپاشی بیشتری نیاز است.

سم در داخل دستگاه قرار می گیرد سپس بر روی تنه و برگ و درختان ریخته می شود باید سمپاشی را بگونه ای انجام بدهید که بعد از آن باران نیاید چرا که آنها را از بین می برد البته در اثر باد نیز از بین می روند و آنها به درختان کناری جا به جا می شوند.

زمان مناسب برای سمپاشی

زمان مناسب برای سمپاشی قبل از جوانه زدن درختان گردو است که فصل زمستان را برای این در نظر گرفته اند.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,فروش نهال گردو,نهال گردو در کرج,نهال گردو چندلر





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , فروش نهال گردو , نهال گردو در کرج , خرید نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: